Ryytymys maximus

Posted on Posted in Punttimimmi, Yleinen

No, eipä varmaan ole vaikea arvata että mihin mun salivisiitti päättyi? No kovaan treenaamiseen tietenkin 😉 Alkuun oli tosi hyvä draivi, mutta loppuun rupesin hyytymään niin paljon että arvelutti että oliko nyt kuitenkaan hyvä idea treenata… Tein vähän pidemmillä sarjoilla ja pienemmillä painoilla ettei olisi turhan raskasta kun kuitenkin mun terveydentila tällä hetkellä on vähän epämääräinen. Alkulämmittelyn jälkeen suorinjaloin vetoa takareisille, taas niitä sarjoja vaikka muille jakaa, ensin lämmittelysarjoja, sitten vähän isoimmilla painoilla ja sitten pudotusta. Naaman väristä päätellen tuntui ainakin jossain 😉 Seuraavanlaisen treenin tein:

Suorinjaloin veto takareisille 20*30kg, 15*40kg, 12*50kg, 10*60kg, 8*70kg, 8*80kg + 10*60kg, 12*40kg 15*30kg
Pakarakone 15*25kg 12*30kg 10*35kg
Lantionnosto levytangolla 3 x 15*12*10
Takareisiojennus koneessa 15*12*10 x 10kg
Pohkeet istuen 20*15*12 x 20kg

En edes jaskanut ottaa itsestäni mitään kuvia kun olin niin megaryytynyt treenin jälkeen, joten saatte tyytyä tähän kuvaan, shakeri poseeraamassa hunksin kanssa pukkarissa 😉
Jos en nyt nukahda tähän tietokoneen ääreen niin ajattelin laittaa lisäravinnetilauksen menemään, lisää ostoksista myöhemmin 🙂 
Oisko kellään muuten suositella hyviä liikkeitä takareisille? Must tuntuu että mulla välillä loppuu mielikuvitus kesken!

5 thoughts on “Ryytymys maximus

  1. Tosin kivan oloinen blogi sulla. : ) Itekin etsin uusia ideoita jo tutuiksi (ja tylsiksi) tulleiden liikkeiden ohelle. Tulee uutta puhtia treenaamiseen kun saa vähän vaihtelua. Oma blogi on ihan alkuvaiheessa mutta vilkaise toki jos kiinnostaa.

    Oletko kauan portsarina ollut?

    1. Kiitos! 🙂 Niinpä, ajattelin että voisi selata jotain treenivideoita jne youtubesta, ehkä sieltä tulisi uusia ideoita! Otin kortin vuosi sitten, ja siitä lähtien lähes joka viikonloppu töissä! 🙂 Tsemppiä treeneihin!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.