Treenipäivitystä treeniblogiin

Posted on Posted in Punttimimmi, Yleinen

Howdy kamut! Oon huomannu et must on tullut viime aikoina tosi laiska postailemaan mun treeneistä, ei johdu siitä etten treenaisi, vaan kyllästyttää laittaa samanlaisia postauksia koko ajan melkein identtisillä peilikuvilla! Viimepäivinä treenit kulkenut ihan superhyvin, vaikka muuten ollut väsyneisyyttä ilmassa, niin salilla on aina virtaa riittänyt.

Keskiviikon rinta-hauistreeni:

Alkulämpönä säkkien mätkimistä, olin ihan unohtanut miten kivaa se on <3

Vinopenkki Smithissä 12*tanko, 10*tanko+5kg, 8*tanko+7,5kg, 6*tanko+10kg
Penkki käsipainoilla 12*12,5kg, 10*15kg, 8*15kg
Rinnat ristikkäistaljassa 12*2levypainoa, 10*3lp, 8*3lp
Peckdeck 3x10x10kg
Hauiskääntö alataljasta 3x10x20kg
Hauiskääntö käsipainoilla istuen 3x10x8kg
Keskitetty hauiskääntö 3x10x7kg


Torstaina oli periaatteessa lepopäivä, mutta illalla ärsytti kaikki ja ei mikään niin lähdin selvittämään ajatuksia säkkiä lyömällä, puolen tunnin päättömän mätkimisen jälkeen en enää muistanu mikä ärsytti, tehokasta 😉

Pakolliset vaparishortsit ja säkkihanskat kun ei mene puntille 😀 


Perjantain selkä-vatsatreeni:

Lämppärinä taas nyrkkeilyä
Alatalja 12*7lp, 10*8lp, 8*9lp, 6*7lp
Ylätalja lapiokahvalla 12*30kg, 10*35kg, 8*40kg
Maastaveto 12*60kg, 10*70kg, 8*70kg
Vatsat

Mavet pienillä painoilla, kun ekaa kertaa pääsin sitä tekemään jalan loukkaantumisen jälkeen, yllättävän hyvin meni 🙂 Vatsat ei toisaalta mennyt ihan nappiin, en tykkää niitä treenata ollenkaan, alkuun sain hyvän tuntuman ja hyvät sarjat, mutta loppua kohden nauratti niin paljon et tipuin jopa jumppapallolta, 100% keskittyminen siis… 😀

9 thoughts on “Treenipäivitystä treeniblogiin

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.