Dieettini tarkka sisältö + viikonloppu kuvissa

Posted on Posted in Dieetti, Punttimimmi
Jennifer ja minä ennen valmistumista
Perjantaina koitti vihdoinkin kolmen vuoden tulos, minä ja 8 luokkatoveriani valmistuimme Kansallisoopperalla. Ihan mahtava fiilis koko päivän, vähän liiankin hyvä kun unohdettiin kokonaan ottaa virallisia hattukuvia 😀 No, kylhän niitä voi myöhemminkin ottaa! Laitan juhlista kuvia myöhemmin kunhan saan ne!
Lauantaina juhlimiset jatkoivat Marian ja Evan ylppärijuhlissa.

Virallisista juhlista matka jatkui Sipoon kellariin jossa syötiin hyvin, vähän niinkun ”viimeinen ateria” ennen dieetti, härkää ja bearnaice-kastiketta!

Sieltä matka jatkui Helsingin yöhön ja Namuun, ihan mahtava ilta ja oli kiva nähdä monta tuttua 🙂

Eva, Hanna ja minä Namussa

Maanantaina seurasi paluu todellisuuteen kun ketoosidieetti alkoi, tässä nyt vihdoinkin tarkat syömiseni listattuna:
Aamupala:
Maitorahka 250g
Mustikat 100g / Mansikat 75g
Cashewpähkinöitä 25g
Kookosöljy 25g
Pellavasiemenrouhe 2 rkl
Vehnän leseet 1-2 rkl
Kahvi maidolla
Lounas:
Broilerinfilee 200g
Parsakaali 250g
Ennen treeniä:
D-stunner 9g
Treenin aikana:
EAA 40g

Treenin jälkeen: 
Heraproteiini 50g
Päivällinen:

Broilerinfilee 200g
Parsakaali 250g
Oliiviöljy 25g

Iltapala:
Maitorahka 250g
Mustikat 100g / Mansikat 75g
Cashewpähkinöitä 25g
Kookosöljy 25g

Tätä dieettiä seuraan nyt 2 viikkoa, ja sen jälkeen vähennetään kaloreita! Oon edelleen tosi innoissani täst, alkupäivät eivät ole olleet ollenkaan niin pahoja kun mitä on varoitettu! Tai sitten johtuu flunssan tuomasta pahasta olosta etten erottele ketoosioloa 😀

22 thoughts on “Dieettini tarkka sisältö + viikonloppu kuvissa

  1. Piti tulla taas kurkkimaan ja kattomaan sun dieettiä. Omasi on ihan löysä verrattuna mun omaan, joka tiukkenee vielä viikoksi. ;P Mulla siis vielä vähemmän kaloreita… toki treenipäivinä saa hiilaria, toisin kun sulla mutta kumminkin.

    Tsemppiä niiden parsakaalien rakastamisen kanssa. Itse olen siirtynyt lähes täysin kesäkurpitsaan, joka sopii dieettiini. Siitä on moneks ja ei kyllästy niin helposti. 🙂

    1. Joo, aloitettiin ”helpolla” nyt siitä on vielä tiputettu kaloreita eli 1700kcal syön tällä hetkellä 🙂 Kiitos samoin, ja nykyään olemmekin jo rakastuneet (minä ja parsakaali), tuntui haikealta jättää puolet pois lautaselta! Ensikohtaaminen tällä dieetillä oli vain huono, kun en ollut keittänyt niitä tarpeeksi pitkään… 😀 Tsemppiä dieetille 🙂

  2. lähtökohtaisesti ruokavalio näyttää hyvältä (rasvat ja proteiinit hyvistä lähteistä) ja kalorimäärä kunnossa. Itse kuitenkin havahduin, että syöt kaksi rahkaa päivässä. Käytännössä tätä ei suositella varsinkaan ketoosidietin aloitusvaiheessa melko suuren hiilihydraattimäärän takia. Lueppa tuolta Markku Tikan erinomainen artikkeli ketoosidietistä.

    http://www.pakkotoisto.com/ravinto/108779-artikkeli-ketoosidieetti/

    Tsemppiä treeneihin ja aurinkoista kesää 🙂

  3. 40 g eaa:ta reenin aikana on varmaan enemmän ku mitä ronnie coleman käyttäs, mut kai tiedät mitä teet vaikkei kukaan muu taida noin paljoa käyttää? ja kyllä siihe ketoosiin pääsee vaikka siellä paivän aikana yhteensä olisiki noista rahkoista saatu hurja hiilari määrä noin 20 g.

  4. Paluuviite: nike kobe

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.