Treeni blogilukijan kanssa + muita kuulumisia

Posted on Posted in Punttimimmi, Yleinen

Heipäti hei! Niin kiireinen viikonloppu ollut etten ole ehtinyt laittaa koneen päälle, joten treenipostauksiakin on kertynyt kirjoitettavaksi. Aloitetaanpa torstaista, jolloin kävin broidin kanssa tekemässä jalkatreenin. Oli ihanaa treenata kun kerrankin ei ollut kiirettä mihinkään niin ehti sarjojen välissä vaihtaa kuulumisia kanssatreenaajien kanssa, ja avustaa velipoikaa sarjoissa. Niin ja siis puhumattakaan mun heikentyneestä yleiskunnosta sairastelun jälkeen, oikeastihan en olisi kyennyt vetämään treenin kovemmalla sykkeellä 😀 

Mielestäni paras kampaus jalkatreeniin ja kamppailu-urheiluun, hiukset pysyvät juuri siinä missä haluat eivätkä jää tangon alle kyykätessä.
Valmistumassa inhokkiliikkeeseen, 100 toistoa pohkeille
Kerrankin oltiin Penan kanssa samaan aikaan treenaa niin päädyttiin yhteiskuvaankin. Penasta tekemäni henkilökuvaa pääset katsomaan tästä! Broidista en saanut lupaa julkaista kuvia blogiin.

Hyvän treenin saatiin aikaiseksi ja sen jälkeen lähdin Evan luo saunailtaan, ihanaa viettää pitkästä aikaa laatuaikaa kaksistaan ja aikaisin nukkumaan!

Aamulla Eva ja hänen ystävänsä tulivat samaa matkaa junalla takaisin Helsinkiin ja keskustelun aihe oli jossain vaiheessa samaisen päivän aamupalani, eli kuvassa esiintyvä kaurapuuro kera keitettyjen kananmunien ja raejuuston. Siinä kuvailin mitä olin syönyt ja saatoin todeta että melkein yhtä hyvää kun jäätelö, kun yhtäkkiä random kanssamatkustajalta pokka pettää ja repeää nauruun ja toteaa että hän syöttää samaa koiralleen. Mut hei, ainakin on ravintoarvot kohdillaan 😉

Iltapäivästä Rosa lähti kanssani puntille! Rosa otti minuun blogin kautta yhteyttä kesällä, ja ollaan tässä pari kuukautta yritetty löytää aika jolloin molemmille sopisi yhteistreenit ja nyt vihdoinkin saatiin se aikaiseksi! Vaikka oltiin samaan aikaan salilla niin treenasimme erikseen, ja viimeisissä toistoissa autettiin tarpeen mukaan. Tämän tavan olen todennut itselleni parhaaksi jos on treeniseuraa mukana, koska jos tekee esim. vuorotellen samaa liikettä niin sarjaväleistä tulee niin pitkät että tuntuu siltä että treenistä lähtee teho. Tällä tavalla sain esim. penkkiin 10kg isommat sarjapainot kun millä yleensä teen, eli kyllä henkisestä tuesta oli ainakin hyötyä kun tietää ettei tarvitse jäädä tangon alle makaamaan 🙂 Niin ja rinta-olkapää-ojentaja treenin siis tein.

En tiedä mikä mun vastenta olkapäätä vaivaa, mutta se vähän väliä vihloo treenatessa, ei ole vielä kivuksi määriteltävää mutta sellaista ärsyttävää vihlontaa. En ole lääkäri mutta veikkaisin että kyseessä voisi olla jonkinsortin rasitusvamma. Tätä on siis jatkunut ihan siitä kun aloitin punttitreenin, pari vanhaa loukkaantumista ollut alueella, mutta viime aikoina on ilmoitellut itsestään enemmän ja tällä kertaa oli kipeämpi kuin yleensä. Varsinaisissa olkapääliikkeissä ei vaivaa, mutta esim. ranskalainen punnerrus oli ihan mahdottomuus tehdä edes pelkällä tangolla, ja nyt pari päivää sen jälkeen on ollut vähän arka kun nostaa kättä.

Minä ja Rosa treenin jälkeen!

Mutta nyt mä lähden treenaamaan koipia, jatketaan tarinaa paremmalla ajalla! Kivaa alkanutta viikkoa kaikille! 🙂

31 thoughts on “Treeni blogilukijan kanssa + muita kuulumisia

    1. Täydellinen 😀 Tosin en ollut ihan niin Rocky kuin mitä kuvittelin että pystyisin syömään saman kera raa’an kananmunan 😀

  1. Sama ehdotus, kiertäjäkalvosin liikkeet ohjelmaan. Itse teen ne rutiinisti aina olkapääohjelmapäivänä. Siihen ovat olkapääkivut lakanneet 🙂

  2. Paluuviite: salomon speed 4
  3. Paluuviite: nike kd kd 8
  4. Paluuviite: asics asics fuzex

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.