Kuva tunnissa – päivä Punttimimmin elämässä

Posted on Posted in Duunit, Muoti, Punttimimmi, Ruokavalio, Yleinen

Miten sovittaa yrittäjyys, kaksi treeniä, sosiaalinen elämä ja perheily yhteen päivään? Tässäpä esimerkki suoraan mun arjesta, mitään kaunistelematta:

kuva 1kuva 3

8:00 Herätyskello soi, väsyttää ja päätän etten jaksa nousta. Jään kuitenkin arpomaan asiaa ja 15 minuuttia myöhemmin olen pystyssä ja lähden tyhjän vatsan aamuaeroobiselle. Tai suomeksi sanottuna suoraan sängystä verikokeisiin. Silmät ristissä.

kuva 2

9:10 Kotona. Kahvi pannulle ja puuro kiehumaan. Aamupalaksi tattaripuuroa kookosöljyllä, mustikoilla ja raejuustolla. Puurosta tulee liian löysää, vähän niinkuin velliä mutta alas menee. Annos on sen verran iso että sitä kestää ikuisuus syödä ja teen samalla tälle tekstille luonnoksen. Nyt kun oon saanut vähän virtaa koneeseen tuntuu kivalta olla poikkeuksellisesti hereillä näin aikaisin. Lähetän pari sähköpostia.

kuva 4

9:45 Hikeä pukkaa vieläkin, pakko tehdä töitä ilman vaatteita. Aloitan kuittien pyörittelyn eli kirjanpidon. Vieläkin 3/4 osaa puuroannoksesta syömättä. Yrittäjyyden parhaita puolia, voi syödä koko ajan eikä tarvitse pitää vaatteita toimistolla 😀

kuva 5

10:09 Ainiin, piti ne napitkin ottaa! Rautaa, magnesiumia, sinkkiä, monivitamiiniä, c-vitamiiniä ja d-vitamiiniä. Probiootti on päässyt loppumaan. Olen hukannut puhelimeni, puoli tuntia myöhemmin löydän sen kalenterini sisältä ja saan tämän kuvan otettua XD

kuva 1 (1)

11:14 Kirjanpito ja tulolaskelma tehty, jäljellä enää alv- ja palkanmaksu!

11:22 Toimistohommat hoidettu, nyt kone pois päältä!

11:38 Väsyttää hitosti, menen ottamaan powernapin.

11:58 Nälkä! Syön banaanin ja jatkan unia.

14:30 herään ja luulen olevan keskiyö, great. Ilmeisesti pientä univelkaa, se siitä päiväpuntista!

kuva 2 (1)

14:42 Nälkä! Eilen keittämäni riisi, tonnikalaa, sweet chilikastiketta ja salaattijuustoa pelastukseen. Eilen kaupassa luulin että oli kotona vihanneksia mutta eipä ollut.

kuva 3 (1)

15:20 Valmiina näkemään Evaa. Mennään ostamaan Hannalle synttärilahja ja päädytäänkin kauppoihin pyörimään.

kuva 5 (1)

15:53 Lisää yritysjuttuja, viikonlopun tilitys!

16:16 Soijaa pukkaa ja olkapäähän sattuu jo takin riisuminen. Se otti vähän osumaa sunnuntaina kun tulin huonosti alas itse tekemässäni heitossa, eilen painiessa sattui jo kuperkeikan tekeminen. Pakko antaa sen levätä ja jättää illan treenit tekemättä. Toivottavasti lepo riittää parantamaan. Tosi heikko olo ja kyrpii olla treenaamatta.

kuva 1 (3)

16:50 Ostan muutaman paidan Hannan synttäreitä ajatellen. Tai siis muutenkin käyttöön, mun vaatekaappi uupui täysin kivoista topeista. Musta on nyt kova väri ja innostuin halterneckeistä, jotenkin olen ollut niitä vastaan, mutta korostaa kivasti muotoja!

kuva 2 (3)

17:20 postista hakemaan paketti

kuva 3 (3)

16:32 Matkalla kotiin. Soijaa pukkaa niin paljon että ei ole tosi. Vaikka mulla pelkkä toppi päällä ja muilla takit niin tuntuu että ihan liikaa vaatetusta. Kaulahuivista en viitsi luopua kun tuulee ettei tule kurkku kipeäksi. Ihan kamala tää hikoileminen, toivottavasti verikokeista selviäisi syy.

kuva 5 (2) kuva 1 (2)

18:33 Lähden serkkujeni luokse mutta missaan tietenkin spåran. Päätän lähteä kävelemään, hitsin hyvä fiilis kun tajuan että olin perillä vähän ennen ratikkaa, eli hyvä vauhti pysyi yllä!

kuva 2 (2)

19:40 NAMMM, ruokaa!!! Söin mä tossa aiemminkin, unohdin vain ottaa kuvan kun rahka ei ole mikään maailmanluokan sensaatio sentään 😀

kuva 3 (2)kuva 4 (2)

21:04 Kotiinpäin käppäilemään! Sain mukaan omenia isoäidin pihalta! Olisin ottanut kuvia matkalla mutta juttelin koko matkan puhelimessa, sorry. Nyt makaan sängyllä kone sylissä kirjoittamassa, en enää jaksa sitä kuvata 😀

Tästä ei tullutkaan ihan niin peruspäivä kuin mitä suunnittelin aamulla tekstiä aloittaessani, mutta päätin kuitenkin loppuun asti tehdä. Ehkä teen joskus uudestaan ja voimme toivoa että silloin kaikki menisi niin kuin Strömsössä 😀

115 thoughts on “Kuva tunnissa – päivä Punttimimmin elämässä

  1. Mankku ja sinkki illalla/nukkumaan mennessä = rentouttaa ja auttaa nukkumaan paremmin. Vitamiinit aamulla/päivällä. Dvit vähä kuituisella aterialla = rasvaliukoinen vit, joten jos syöt kuidun kanssa samaan aikaan ei d imeydy. Kannattaako sun syödä extra cvit, jos syöt monivitamiinia? Rauta saattaa häiritä joidenkin monvit imeytymistä tai toisinpäin. Eli toisin sanoen kannattaa jakaa pillereiden otot väh pariin kertaan 🙂 ja rautaa vaan kuureina, jos tarvetta. Jos mahdollista niin pyydä verikoe missä näkyy vitamiinitasosi.

    Hyvää treenikevättä! 🙂

    1. Ihan oikeassa olet, kiitos muistutuksesta! 🙂 C-vitamiiniä syön lisänä varsinkin flunssa-aikoina, kun yritän olla tulematta kipeäksi! Hyviä treenejä sinnekin! 🙂

  2. hääh oletko sää yrittäjä? mitä yritystä sää niinku vedät? 😀 ja toisekseen pakko kysyä vielä tosta hikoilusta ku mulla on nyt kans ollu samanlaista eli hikoiluttaa kauheasti, vaikka muilla ois iha sopiva nii tuntuu et on kauhee kuuma ja kainalot, selkä yms ihan märkänä ja varsinki kasvot hikoilee iha himona! Onks sulla ollu kauan sitä?

    1. Haha, joo olen, mulla on portsarifirma! 🙂 Ei hitsi, juuri tuota mullakin, kotona ei viitsi pitää vaatteita päällä kun ihan hiessä kokoajan. Elokuun alusta ollut, eli vähän reilu kuukausi. Entäs itselläsi?

  3. Mulla on myös tota prkl hikoilua. Reilu kuukausi reissussa hoksasin tämän. Nyt vaan pahemmaksi menee. Pitää kanssa alkaa ottaa yhteyttä lääkäriin, jotta pääsisi selvittää mistä tää johtuu. Alkaa hiukan ottaa päähän 😀

  4. Paluuviite: nike rn experience
  5. Paluuviite: see kai run eleven
  6. Paluuviite: nike air force 1
  7. Paluuviite: nike roshe run women
  8. Paluuviite: jordan 30
  9. Paluuviite: lebron 14 low nsw
  10. Paluuviite: retro 11 high top
  11. Paluuviite: nike air max 9087
  12. Paluuviite: sublime x vans sk8 hi
  13. Paluuviite: sea squad back float
  14. Paluuviite: adidas galaxy elite
  15. Paluuviite: puma puma smash vulc
  16. Paluuviite: nike sport boots tan
  17. Paluuviite: vasque breeze iii low
  18. Paluuviite: jordan 8 doernbecher

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.