Unohda kyykkääminen! Näin saat pyöreän pepun helposti ilman kuntosalia

Posted on Posted in Muoti, Punttimimmi, Ruokavalio, Terveys, Treeni, Yleinen

Nyt voitte unohtaa kyykkäämisen, sillä jaan teille mullistavan tavan saada perseeseen kokoa, nopeasti, helposti ja ilman kuntosalia! Tätä vinkkiä ei varmasti ole fitnessblogeissa ennen jaettu! Kyse ei kuitenkaan ole siitä etteikö kukaan tätä tekisi, sitä ei vain myönnetä sillä se ei ole tarpeeksi #fitness.

Kuten olette jo lukeneet kyllästymiseen asti olen viimeiset kolme viikkoa sairastellut ja viettänyt reippaasti aikaa sängyssä syöden mitä milloinkin on tehnyt mieli. Matkalla sängystä jääkaapille on peili, joten tässä sairastellessa on tullut jatkuvasti ihmeteltyä mun ahteria. Tarkemmin sitä että mitä ihmettä sille on tapahtunut kun se on ihan silmissä kasvanut 😀 Vaikuttaa nimittäin siltä että se mun syömisestä mikä ei ole mennyt poskiin on mennyt suoraan ahteriin. Mutta ei huonolla tavalla, vaan mulle on sängyssä pyöriessä kehittynyt gettobooty. Mitä ihmettä?? 😀

kuva 4

Niin ja lienee mainitsemisen arvoista etten todellakaan ole täällä kotona salassa kyykännyt tai tehnyt pakarapotkuja tai muuta millä takapuolta perinteisesti kasvatetaan. Sen sijaan jaan teille nyt salainen resepti mitä olen itse viime viikkojen aikana soveltanut, näin sain muhkeamman takapuolen kolmessa viikossa:

– Syö kaikkia herkkuja mitä mielesi tekee ja niin paljon kuin jaksat
– Älä liiku vaan makaa sängyssä. Jos on pakko liikkua niin rajoita se jääkaapille kävelemiseen
– Kauppaan voi kävellä ~kerran päivässä hakemaan lisää ruokaa
– Juo runsaasti vettä

Jos tyyliini sopisi lisäisin tähän nyt pari pyllistelykuvaa ilman housuja todistaakseni tätä kahdeksannetta ihmettä, mutta niitä kuvia odotellessa ei kannata pidätellä henkeään. Otin itseasiassa yhden hyvin vakuuttavan kuvan uusissa treenishortseissani, mutta en halua että se liimautuu muidenkin kuin läheisten ystävien verkkokalvoille ikuisiksi ajoiksi, niin päätin kuitenkin olla jakamatta sitä tänne. Näissä mun salikuvissa huomasin nimittäin jälkeenpäin etten ihan saanut viestittyä sitä berberiä mitä yritin, mutta käyttäkää mielikuvitustanne. kuva 2 (1)

Belfiet nappasin kuitenkin salilla only for you, jotta tähän tekstiin olisi todistusaineistoa. Ai kamala miten nolo tilanne muuten! Huomasin olevani yksin salilla niin menin räpsimään kuvia, ja kyllä, musta on noloa napata kuvia peilin edessä niin että muut näkevät. Blogia varten niitä nyt on pakko ottaa niin suurimmalle osalle olen selittänyt miksi sitä teen, mutta porukka on vaihtunut niin en enää tunne valtaosaa kävijöistä.

Noloa x100 on napata kuvia takapuolestaan peilin edessä. Ja musat korvilla en huomannut etten enää ollut yksin, niin olin kuolla häpeästä kun huomasin että yksi mimmi ketä en oo aiemmin nähnyt marssi saliin ja huomasi mitä puuhasin. Siinä on kuulkaas musta annetty hyvä ensivaikutelma 😀 Oon se punttimimmi joka salilla kuvaa takapuoltaan! No siihen samaan konkurssiin otin sitten loputkin kuvat, sillä tein arvion että tästä se ei enää nolommaksi muutu. Enkä edes viitsinyt selittää tarvitsevani näitä kuvia pakarapostaukseen koska koin ettei mikään olisi enää tilannetta parantanut 😀

kuva 1 (1)

En nyt kuitenkaan kenellekään lähde suosittelemaan tätä haistattakaa paska fitnekselle -dieettiä, hetkellisesti se tekee hyvää mielelle mutta pidemmän päälle ei ole terveellista kenellekään. Tosin uskallan väittää että takapuoli tällä tavalla kyllä kasvaa, sivuvaikutuksina saattaa olla mm. neisteinen olo, rasvan kertyminen ympäri kehoa, päänsärky, vatsavaivat, väsyneisyys… You name it. Mutta kuten kaikissa lääkeselosteissakin lukee sivuvaikutukset ovat yksilöllisiä. Pitkälle edetessä voi todennäköisesti johtaa esim. diabetekseen ja korkeaan kolesterooliin.

Saa siis nähdä mitä tämän gettobootyn käy, lähteekö yhtä nopeasti kuin tulikin vai onko tullut jäädäkseen? 😀

15 thoughts on “Unohda kyykkääminen! Näin saat pyöreän pepun helposti ilman kuntosalia

  1. Haha, pitääpä ottaa vinkit heti käyttöön! Ei vaa. ; ) Apua mikä toi kuvailutilanne. Mä en uskalla ikinä ottaa itsestäni minkäänlaisia kuvia salilla, vaikka näyttäis ettei oo muita näköpiirissä. Just tän takia : D On se jotenkin vaan niin noloa vaikka netti onkin näitä peilin kautta otettuja saliselfieitä pullollaan, mikä tarkoittaa että moni sitä tekee! : D

    1. Hah 😀 Pitää varmaan itsekin jatkossa varoa tai oppia elämään sen häpeän kanssa. Ei niitä kuvia osaa silleen noloina ajatella kun niitä näkee, mutta se kuvaustilanne vain on 😀

  2. Kylläkyllä, samalla taktiikalla munkin berberi on kasvanut! 😀 Harmi vaan, että se on myös vähän levinnyt! 😀 Sivuprofiilista kyllä kivan pyöreä! Haittana vaan, että sitä fläsää on tosiaan sit kertyny vähä muuallekkin ympäri kroppaa..

    1. Se siinä just onkin paha, ettei tule yksin se pyöreä takapuoli vaan haittojakin on !:D

  3. Tulipa loistavaan aikaan tämä postaus! Hermoni on olleet riekaleina koska en ole viikkoon päässyt treenaamaan sairastelun takia. Eihän mulla sitten mitään hätää (vielä) ole! 😉 Olen tehnytkin juuri niinkuin ohjeistit, käynyt jalkeilla vain hakeakseni lisää ruokaa..

    Itekään en oo ottanut ikinä salilla yhtään kuvaa..not my thing. Minusta se on…no, hassua. Jokaisen oma juttu kuitenkin ja en mä kieroon kato jos joku pyllystään kuvia näpsii 😀

    1. Kiva että oikeaan aikaan osui ja ohjeetkin olleet jo käytössä! 😀 Itse kanssa kamppailen sen stressaamisen kanssa, mutta välillä vain on kipeä eikä se valitettavasti stressaamalla parane. Ja pakko myöntää että vaikka itse näitä kuvia otan niin katsoisin varmaan todella kieroon, meidän salilla kun olen ainoa joka tätä harrastaa 😀

  4. Eikös se ole niin, että lihas kasvaa levossa… ei siis ihme, että ahteri kasvanut niin paljon sairastelun aina

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.