2. Voita SUP Fit&Balance™ tunti kahdelle

Posted on Posted in Muoti, Punttimimmi, Treeni, Yhteistyöt, Yleinen

”Suppaus” on yksi nopeimmin kasvavista vesiurheilulajeista koko maailmassa, SUP-lautailu kasvattaa suosiotaan jatkuvasti. SUP on lyhenne sanoista stand up paddling eli seisaaltaan melominen. SUP-lautailua voi harrastaa lähes minkälaisissa vesiolosuhteissa tahansa: järvissä, joissa, merissä lammissa – jopa uima-altaissa! Allasolosuhteita hyödyntäen ”suppausta” voi harrastaa ympäri vuoden.

Itse olen kokeillut suppausta kahdesti, Erimoverin järjestämänä kesällä Hietsun rannalla sekä syksyllä Hotel Haagan tiloissa SUP Fit&Balance™ -tunnilla. Näistä tapahtumista voit lukea täältä ja täältä.

10441092_10152506457603924_7544973175298223248_n

SUP Fit&Balance™ –tunti on aivan uudenlainen, monipuolinen ja tehokas ryhmäliikuntatunti, joka koostuu SUP-laudan päällä tehtävistä lihaskunto-, kehonhallinta-, tasapaino- ja liikkuvuusharjoituksista sekä sykkeenkohotusosioista joko meloen tai vedenvastusta hyödyntäen.

10814311_10152491291721701_142616128_n 10822621_10152491291401701_861765925_n 10811471_10152491291156701_6701768_n

Lattiatasossa tehtävään lihaskuntotreeniin verrattuna SUP-laudan päällä treenaaminen mahdollistaa tehokkaamman harjoitteluympäristön: jokaisen liikkeen yhteydessä joudut tasapainottamaan kehoa ja käyttämään syviä lihaksia asennon hallitsemiseksi! Tule kokemaan jotain aivan uutta ja haastamaan koko vartalosi SUP Fit™ -tunnille! Valmistaudu tunnille kuten uimahalliin ja valmistaudu kastumaan. Laudan päällä voit treenata puhtaissa, kevyissä liikuntavaatteissa tai uimapuvussa.

Ikäsuositus: nuoret ja aikuiset | Kesto: 55min

10833850_10152491291641701_156983209_n10813730_10152491289696701_1952593168_o10581725_10152491291286701_760458801_o

Nyt sinulla on mahdollisuus päästä kokeilemaan SUP Fit&Balance™ tuntia ystäväsi kanssa. Osallistuaksesi arvontaan kommentoi tähän postaukseen mistä liikuntamuodoista nautit ja kuinka usein pyrit liikkumaan/treenaamaan.

Osallistumisaika päättyy 5.12 kello 7:00. Arvonnasta vastaa ja sen suorittaa Erimover OY. He ovat voittajaan yhteydessä sähköpostitse, joten muista siis täyttää sähköpostisi jotta sinuun saadaan yhteyttä mikäli arpaonni suosii! 🙂

120 thoughts on “2. Voita SUP Fit&Balance™ tunti kahdelle

  1. =) Nautin eniten pyöräilystä, juoksusta, uinnista ja voimatreenistä. Boonuksena monesta muusta lajista. =)
    Itte treenaan aika paljon, yli 10 h viikossa.

    En ole koskaan kokeillut suppausta, mutta se kiinnostaa kovasti.

  2. On ollut jo jonkin aikaa suunnitelmissa käydä SUP-tunnilla, mutta aina on jotain (tekosyytä).
    Rakastan eniten ryhmäliikuntaa; spinning, tanssi, bodyattack ym. Kaikki les mills tunnit käy. 😀 Pyrin liikkumaan noin 5 kertaa viikossa. Nyt joulukuussa tulee varmaan vähän vähentymään liikuntakerrat, mutta tammikuussa taas ehtii. ;D

  3. Tänä syksynä kokeiltu kuntonyrkkeily on sellainen josta todella nautin, samaan kastiin kuuluu ratsastus. Juoksu ja rullaluistelu kuuluvat myös mukaan, rauhallisemmat liikunnat joista tykkään on ihan perus venyttely ja pilates.
    Pyrin liikkumaan vähintään neljänä päivänä viikossa.

  4. Jääkiekkoa harrastan aktiivisesti. Siihen lisäksi juoksua ja kuntosalia.. Salilla käymisestä oon innostunut nyt lähiaikoina todella paljon, en vaihtais mihinkään <3 Jääkiekko harjoitukset on 2 kertaa viikossa ja pelejä 1-2 viikossa, yleensä viikonloppuisin. Salilla pyrin käymään 2-3 kertaa ja juoksua kun aikaa jää 🙂 p.s Tosi kiva tää joulukalenteri. Nää on just niin siistejä, kun toiset jaksaa nähdä vaivaa! 🙂 Kiitos siitä! 🙂

  5. Nautin monipuolista liikunnasta. Liikun vähän kausittain. Kesällä tulee enemmän juostua ja pyöräiltyä. Syksyisin ja talvisin taas käveltyä ja käytyä salilla. Tykkään myös käydä ryhmäliikuntatunneilla ja kaikenlaiset pallopelit ovat olleet aina mieleen

  6. Nautin eniten kunnon salitreeneistä ja käyn viisi kertaa viikossa salilla. Tykkään myös kokeilla paljon uusia lajeja ja suppaus on kiinnostanut jo pidempään 🙂

  7. Nautin eniten salitreenista sillon kun luistaa! 😀 Käyn myös lenkkeilemässä. Harrastus jonka haluaisin takaisin on tankotanssi, se on kivaa 🙂 Pyrin liikkumaan 5 kertaa viikossa. SUPpailun kokeilu olis kivaa!

  8. Kuntosali ja kovat sykettä nostavat jumpat ja spinning. Liikun noin viisi kertaa viikossa ja tunteja tulee yhteensä 7-9h per viikko. Aina kun mahdollista, tykkään käydä myös kokeilemassa uusia juttuja ja suppausta en ole vielä kokeillut… 🙂

  9. Oon lenkkeilijä ja kuntosali kävijä 🙂 Pyrin liikkumaan väh. 3 krt/viikossa. Hyötyliikuntaa käytän hyödykseni niin paljon kun vain pystyn. Nämä on mun mukavuusalueella ja nyt tuntuu et ois kiva mennä vähän sinne epämukavuus alueelle. Tässä varmasti pääsisi haastamaan itseään!

  10. Tykkään eniten salitreenistä, lenkkeilystä ja tanssimisesta 🙂 näitä teen (tanssia lukuunottamatta) yhteensä viis kertaa viikossa. Suppaus on ollu haaveissa jo pitkään, kesällä en vaa millään saanu aikaseks vaik melkeen itketti istuu kalliolla auringonlaskussa ja nähdä merellä hahmoja sup-lautojen päällä, olin niin kateellinen 😀

  11. Eniten tykkään rakkaasta harrastuksestani muodostelmaluistelusta, sit käyn myös salilla, lenkillä ja harvemmin ryhmäliikuntatunneilla 🙂 treenaamaan pyrin vähintään 5 krt viikossa, luistelua on 1-2 krt ja sit salit 4 siihen päälle ja viikosta riippuen lenkkki tai ei 🙂

  12. Nautin suunnattomasti hot flow jooga-tunneista, joilla saan haastaa niin kehoani kuin mieltänikin. Tunnilla hiki virtaa, syke nousee, tasapainoa koetellaan, staattista pitoa haastetaan ja hauskaa pidetään. Haluaisinkin vaihteeksi päästä testailee miltä kehonhallintatreeni tuntuisi viileimmissä olosuhteissa SUP-laudan päällä, lieneeköhän joogataustasta jotain apua SUP-laudalla tasapainoillessa?!

  13. Omin lajini on juoksu, jolloin ”meditoin” ja tyhjennän pääni niin murheista kuin työjutuistakin ja keskityn vain olennaiseen, eli hengittelyyn ja raittiiseen ilmaan 🙂

  14. Juokseminen on kuin terapiaa! Lenkkiä aina omaa mieltä ja kehoa kuunnellen:)

  15. Mä olen kokeillut erittäin monia ryhmäliikuntalajeja ja harrastankin niitä lähes joka päivä, suppausta en oo kokeillut mutta se on ollut bucket listillä ikuisuuden 😀 Nii ja punttiksellakin on kiva käydä!

  16. Olen kokeillut lajeja laidasta laitaan, mutta eniten nautin juoksusta, saleilusta, patikoimisesta ja erilaisista ryhmäliikunta tunneista. Urheiltua tulee lähes joka päivä, mutta lepopäivia ja kehonhuoltoa kuitenkaan unohtamatta! 🙂

  17. Omin liikuntamuotoni on nykyään kuntosalitreenaus. Se on vienyt sydämeni ja into siihen säilyy varmasti pitkään, sillä siitä on tullut elämäntapa. Lämpimillä säillä käyn myös lenkillä ja talvisin välillä pitkillä reippailla kävelyillä. Pyrin liikkumaan vähintään 4 kertaa viikossa, sillä kehoni tarvitsee liikuntaa toimiakseen normaalisti. Onneksi minulla on ystäviä, joiden kanssa liikkua ja he ovat syy lähteä vaikka hieman väsyttäisikin.

  18. Omia lempparilajejani on ehdottomasti tankotanssi ja ratsastus. Myös salilla käyminen ja ryhmäliikuntatunnit (erityisesti bodycombat ja bodybalance <3) saavat mut aina hyvälle tuulelle! Ratsastusta pystyn tällä hetkellä harrastamaan vain kerran viikossa, mutta tankotanssissa käyn 1-4krt/vko ja salilla/ryhmäliikuntatunneilla 2-5krt/vko. Tykkään myös futiksesta paljon, ja sitä tuleekin pelailtua aina satunnaisesti kavereiden kesken 🙂 Innostun aina tosi helposti uusista lajeista, kesälomareissulta jäi tuliaisiksi kiinnostus surffaukseen 😉

  19. Heips,

    Harrastan paljon kuntosalia ja juoksemista. Tykkään kokeilla uusia lajeja ja tää kuulostaa todella mielenkiintoselta!

  20. Hei,

    Tällähetkellä käyn kuntosalilla ja ryhmäliikuntatunneilla. Juoksu on rasitusvamman vuoksi tauolla.

  21. Pidän eniten monipuolisista urheilumuodoista. Tanssi ja kuntosali ovat ne ehdottomat suosikit. Koiran kanssa tulee lenkkeiltyä joka päivä, mutta salilla yms käyn 3-5 kertaa viikosta riippuen! 🙂

  22. Aloitin jalkapallon 11-vuotiaana, ja sen parissa tuli kilpailtua 7-8 vuotta. Laji vei mukanaan monipuolisuuden ja uusien kavereiden takia. Nyt haaveissa siintäisi jonkunlaisen tanssin kokeilu sekä voimistelua ja akrobatiaa sisältävät lajit, täytyy laittaa must do -listalle vuodelle 2015! Tällä hetkellä käyn salilla vähintään kaksi kertaa viikossa, ja päälle tulevat koulun kautta liikuntalajituntemus, pt-koulutus jne. Hinku liikkumaan on hurja, jos vaan terveys ja aika antaisi myöten! (:

  23. Perus punttitreeni vaihtuvin ohjelmin on mun mieleen. Olen kokeillut vaikka minkälaisia urheilulajeja, mutta SUPpailua en! Kesällä piti monesti lähteä kokeilemaan, mutta se jäi. Itsensä haastaminen on aina paikallaan joten tää kuulostaisi huipulta!

  24. Tällä hetkellä kuntosalilla tulee käytyä 4 kertaa viikossa, päivittäisen koira-lenkkeilyn lisäksi. Tarkoituksena olisi vaihtaa ainakin yksi salikerta johonkin reippaaseen ryhmäliikuntaan, kunhan työkuvioista tulee hiukan tasaisemmat..

  25. Nautin salilla treenaamisesta, lenkkeilystä ja uinnista. Yksin tulee treenattua kovempaa ja ystävien kanssa pidetään hauskaa urheilun lomassa. Vähintään neljä kertaa viikossa tulee treenattua! 🙂

  26. Tällä hetkellä ei tuu muuta treenattua ku joogaa, oon täysin hurahtanut siihen. Kesällä tulee kyllä pelattu fudista ja golfattua myö 🙂

  27. Saibandy, juoksu, kuntosali, pyöräily
    Siinä mun nelikkoni. Kiva lajiyhdistelmä niin pysyy tekeminen monipuolisena. Näitä lajeja treenaan n. 10-12h viikko, eli ihan mukava määrä tulee liikuttua. Uusien lajien kokeilu on aina mielenkiintoista ja tämä Suppaus on mulle ihan tuntematon, vaikka tiedän sen olleen viime kesän hittilaji.

  28. Nautin ehdottomasti eniten juoksusta.
    Kehonpainotreenitkin ovat mukavia, varsinkin ulkona toteutettuna. 🙂
    Pyrin reenaamaan sen +5 kertaa viikossa.

  29. Liikun viikossa 3-5 kertaa. Tykkään erilaisista liikuntamuodoista, mutta eniten viihdyn ryhmä ja joukkue urheilusta. Yhdessä kaverin kanssa liikunasta tulee paljon hauskempaa ja tehokkaampaa. Lähes kaikkea olen kokeillut, mutta SUPpausta en ole vielä päässyt tai uskaltanut yksin lähteä kokeilemaan.

  30. Potkunyrkkeilyä, pyöräilyä, uimista sekä salilla käynti 🙂 Tällä hetkellä treenaan ehkä 3 kertaa viikossa.

  31. Iha lemopari on kuntonyrkkeily! Rakastan myös juoksua ja salilla käyntiä. Liikun mahdollisimman usein aina kun mahollista koulun mukaan. Viime jakso meni 6x viikossa treenaten mutta nyt enää kolmesti:) suppailu on pitkään ollut kokeilulistalla! <3

  32. Tykkään hurjan paljon BodyCombat-tunnista, missään muussa lajissa en ole saanut samanlaista fiilistä ja intensiteettiä treeniin. Näin talviaikaan parasta ikinä on kuitenkin puuterilumella laskettelu. Liikun päivittäin hyötyliikunnan muodossa pyöräillen, jonka lisäksi pyrin treenaamaan 3-4 kertaa viikossa.

  33. Salilla käynti on mieluisin liikuntamuoto. Jotkut ryhmäliikunnat ovat olleet ihan kivoja ja lenkkikin joskus virkistää, mutta jotenkin ne ovat kuitenkin vähän pakkopullaa. Talvella myös mielelläni laskettelen.

  34. Nykyään salilla käynti on mun lempitreenimuoto. Vielä puolisen vuotta sitten kävin mielummin ryhmäliikuntatunneilla, mutta salilla treenaaminen on viime aikoina tuntunu kaikista parhaalta ja omimmalta jutulta. Salilla käyn 3-4 kertaa viikossa, sen lisäksi kahvakuulassa ja kuntonyrkkeilyssä.

  35. Nautin juoksemisesta silloin, kun kylkeä pistä ja salilla on mahtavaa kun treeni tehoaa 🙂 viikottain pyrin useampana päivänä liikkumaan, nyt ollut taukoa sairastelun vuoksi :/

  36. Nautin kovasti lihaskuntotreenauksesta nimenomaan kuntosalilla, myös spinning kuuluu suosikkeihini. Näitä tulee harrastettua 4-5 krt viikossa 🙂

  37. Tällä hetkellä nautin eniten crossfit treeneistä! Kehitys lajissa on ollut huikea, ja painonnostoliikkeet on kiva oppia 🙂 sitten käyn nauttimassa raittiista ilmasta lähes joka päivä kävelyn tai juoksun muodossa! Vapaa-päivänä tykkään käydä boulderoimassa.

  38. Pyrin treenaamaan vähintään 4 krt viikossa. Tämän lisäksi pyrin myös venyttelemään (tämä tuppaa aina vähän jäämään) ja harrastamaan paljon hyötyliikuntaa. Tietenkään aina ei tähän yllä ja välillä menee vähän ylikin. Kroppani saa vähän liikaakin lepoa istumatyössä. 🙂

  39. Saknar att gå på punttis! Bara ryggen blir bra igen så går jag minst 3ggr i veckan där! 🙂

  40. Tällä hetkellä nautin eniten joogasta! Vinyasa ja restoratiivisesta joogasta 🙂 Käyn joogassa 2-3krt viikossa jumppien, spinningin ja tanssin lisäksi. Jooga on auttanut jokaisessa muussa liikuntalajissa ymmärtämään ja käyttämääm mahdollisimman hyvin omaa kroppaa! ihan parasta!!

  41. Itse olen saanut muutama kuukausi sitten monen vuoden jälkeen urheiluinnostuksen takaisin. Käyn salilla/jumpissa noin 4-5kertaa viikossa. Suosikkia on vaikea valita, mutta spinning, kuntosalitreenit ja body balance on ainakin hyvin mieluisia treenejä. Parasta on se kun on ihan puhki treenin jälkeen ja olo että on antanut kaikkensa

  42. Pitkistä kävelylenkeistä etenkin luonnon keskelle! Siten pääsen ajattelemaan ja rentoutumaan kaikessa rauhassa:)

    1. Ainiin ja teen niin monta kertaa viikossa kuin minulta itsestä tuntuu 🙂 kesäisin se saattaa venyä jopa kahteen kertaan päivässä mutta talvisin vain noin 5 kertaa viikossa 🙂

  43. Voi vitsit että ois kiva päästä kokeileen suppailua! Itse nautin eniten treenien vaihtelevuudesta; salitreeneistä, body pumpista, erilaisista hikijumpista, kävely- ja hölkkälenkeistä hyvässä seurassa sekä tanssimisesta. Treenejä kertyy viikkoon n. 3-6 riippuen kiireistä ja omasta motivaatiosta.

  44. Pyöräily, bodycombat, bodypump, punttis, lenkkeily, uinti, maastopyöräily, kävely. N. 5 kertaa viikossa + hyötyliikunta.

  45. Paluuviite: air force one tisci
  46. Paluuviite: max vapormax
  47. Paluuviite: adidas neo 10k
  48. Paluuviite: new kobe shoes 2016
  49. Paluuviite: under armour curry 5
  50. Paluuviite: mbt simba 5 volt
  51. Paluuviite: white bikini set
  52. Paluuviite: shoes men 2017 adidas

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.